top of page
daniel-fazio-DzqeB43HfnE-unsplash (1).jpg

Následný servis

Jistota kvality, spolehlivost a pomoc.

Servis je souhrn činností, které jsou zaměřeny na uspokojení potřeb a požadavků klienta. Hlavním cílem servisu je usnadnit klientům život a poskytnout jim podporu v případě potřeby.

fausto-sandoval-SJSotla5R3s-unsplash (1).jpg

Asistentka

Pravá ruka poradce i klienta.

Moje asistentka je profesionál, který se stará o všemožné úkony. Zajišťuje pravidelnou kontrolu platnosti smluv, přepočítává pojištění za účelem nalezení nejlepší nabídky na trhu, vyřizuje administrativní změny, jako je třeba změna adresy, frekvence placení atd.., poskytuje informace o smlouvách, vyřizuje administrativu a pomáhá při řešení pojistných událostí.

Pracuje na základě pokynů klienta. Klient jí poskytuje veškeré potřebné informace a dokumenty, aby mohla úkony zajistit. Komunikuje s pojišťovnou nebo bankou, aby vyřídila všechny potřebné kroky.

Klientům šetří čas a starosti. Ti pak nemusejí ztrácet čas a mohou se soustředit na své vlastní aktivity.

Asistentka je tu pro klienty, kteří mají zájem o kvalitní servis a nemají čas nebo chuť se zabývat administrativními úkony.

Asistentka je také vhodná pro klienty, kteří potřebují pomoc s přepočítáním pojištění nebo vyřízením administrativních změn.

Kontaktovat asistentku zde.

 

 

EUCS

Pomoc se škodní událostí.

Lidé si myslí, že nahlásí pojistnou událost sami, dostanou hned plnění a tím je vše vyřešeno. Opak je však pravdou. Pokud se v tom nevyznáte, dostanete jen zlomek toho, na co máte nárok. A proto využíváme právního zastoupení.

Vlastně využíváme síť právníků, advokátů a likvidátorů specializovaných na různé případy a odvětví. Zaměřují se na to, aby klient dostal vyplacenou maximální možnou částku od pojišťovny, na kterou má nárok.

Proč právní službu? Tak jako se poradce specializuje na výběr vhodného produktu a nastavení, EUCS se specializuje na plnění z pojistných podmínek. Zná nároky pojištěných a vyzná se ve správných formulacích a celkové řeči a komunikaci s pojišťovnou. Pojišťovna také jinak reaguje, když jí přijde dopis od klienta a jinak, když od právníka.

 

Hlášení pojistných událostí by neměl tedy řešit zprostředkovatel, ani pracovník na pobočce, ale kvalitní právník.

Proto spolupracuji se společností EUCS, která dokáže zastoupit klienty v rámci plnění s patřičnou odborností a správností ve všech oblastech pojistného plnění. 

Poptávka EUCS zde.

poradna-poskozeneho-1_edited.jpg
4444444-1.png

4fin Better together

Efektivní práce s klienty.

Filozofie značky 4fin je založena na upřímném a vzájemně prosperujícím vztahu mezi 4fin a konzultanty. Kromě podpory, vzdělávání a inovativních nástrojů má každý konzultant garantované vlastnictví svého klientského kmene. Navíc, klíčoví spolupracovníci mohou přímo ovlivňovat směřování společnosti a dokonce se podílet na jejím zisku.

Díky moderním nástrojům 4fin mohu lépe pracovat s portfoliem klientů, zejméná díky CRM, kde přehledně vidím seznam klientů. Pohodlně mohu propojit své prostředí s mobilem a notebookem najednou. Také mohu připojit svou asistentku do systému a ona díky tomu může spravovat a servisovat klienty jednoduše, pohodlně a efektivně.

4fin dále přináší a zaštiťuje odborné vzdělávání, kde usnadňuje, zjednodušuje a zefektivňuje různá školení a průběžně informuje o možnostech a příležitostech. Díky tomu máme více času na práci s klienty a nemusíme hlídat a sledovat různé novinky, všechno dostaneme včas a najednou.

Podpora ve 4fin nám zajišťuje rychlé jednání při problémech, řešení a servisování klientského kmene. Hned jak se něco děje, pracovníci 4fin nám dají přehledně vědět, kde je problém a co je potřeba řešit. Proto hned víme, kde pomoci a poradit klientovi, případně začneme okamžitě pracovat ne řešení.

Více informací zde.

Broker Trust

Chytré nástroje a zázemí.

Se všemi poradci jednají jako rovný s rovným. V Broker Trustu mám jistotu, že se mým požadavkem bude vždy někdo zabývat. Společnost si zakládá na jasné, srozumitelné a jednoznačné komunikaci.

Broker Trust byl první broker pool v ČR a začal měnit pohled na finanční poradenství. Mají odvahu hledat nové cesty a vytrvale zlepšovat podmínky pro práci poradců i finanční zdraví klientů. Soustavně připravují sebe i poradce na fungování v digitálním světě. Jako první přináší inovativní řešení v podobě chytrých nástrojů či moderních způsobů komunikace a snižuje papírování.

Díky spolupráci s Broker Trustem jsem schopný se dostat na nižší ceny, při zachování stejné kvality. Zároveň mám k dispozici větší vyjednávací pozici při řešení různých problémů s finančními institucemi.

Je to silný a stabilní partner, proto se nemusím bát legislativních problémů anebo ztráty klientského kmene. Zároveň je BT inovátorem ve svém oboru a vždy přináší nové, moderní nástroje, které mi zase usnadní nebo zkvalitní práci.

Vydělané peníze z velké části investují zpět do rozvoje služeb, procesů a profesionálů, kteří v Broker Trustu pracují. 

Více informací zde.

 

bottom of page