top of page

Jak jsme pomohli paní Aleně získat spravedlivé pojistné plnění 3 083 000 Kč po požáru nemovitosti

Jak jsme pomohli získat spravedlivé pojistné plnění? Paní Alena a její partner se rozhodli vybudovat společný domov. Po delším zvažování se domluvili na rekonstrukci domku, který Alena zdědila po svém tatínkovi. Byla to investice do budoucnosti, která měla zlepšit nejen kvalitu jejich života, ale i celkovou hodnotu nemovitosti. Společně zažádali o hypoteční úvěr a sjednali nové pojištění nemovitosti, aby tak ochránili svůj majetek pro případ neočekávaných událostí.


Pojistná událost, fritsche.cz

Zhruba rok po dokončení rekonstrukce, zasáhl jejich dům ničivý požár. Začalo to v kuchyni, kde vzplál elektrospotřebič, a plameny se během chvilky rozšířily do dalších částí domu. Přivolaní hasiči dorazili na místo do pěti minut a začali ihned s hašením. I přes rychlý zásah však požár zachvátil více než polovinu domu a způsobil značné škody i na základní stavební konstrukci nemovitosti. Paní Alena nahlásila pojistnou událost na své pojišťovně a následně ji doplnila o výsledek šetření hasičů, který potvrdil závadu na elektroinstalaci.


Na základě šetření události se pojišťovna rozhodla uplatnit krácení pojistného plnění ve výši 20 % a vyplatila částku 2 225 000 Kč. Vzhledem k rozdílu mezi vyplacenou částkou a skutečnými náklady na opravu domu se partneři rozhodli požádat o radu svého finančního poradce, kterým jim doporučil vyzkoušet naše služby.


Po důkladném prostudování veškerých dokumentů jsme se rozhodli podat odvolání na pojišťovnu. I když bylo odvolání opět zamítnuto a pojišťovna trvala na svém stanovisku, nehodlali jsme se vzdát. Byli jsme přesvědčeni, že jsou klienti v právu a odůvodnění pojišťovny k uplatnění krácení je nedostatečně podloženo. Spolupráce s pojišťovnou začala časem váznout, a tak jsme se zaměřili na posílení naší důkazní situace a požádali o konzultaci naše kolegy z právního oddělení. Společně jsme následně poslali na pojišťovnu předžalobní výzvu.


V souvislosti s předloženými podklady se po následném jednání pojišťovna rozhodla odstoupit od krácení pojistného plnění a klientce byla doplacena částka 858 000 Kč.

Jsme rádi, že naše spolupráce přinesla paní Aleně nejen finanční kompenzaci, ale také jí umožnila dokončit opravu jejího domu. Víme, že situace spojené s pojistnými událostmi mohou být pro poškozené klienty složité a značně stresující. Náš tým má bohaté zkušenosti s řešením různých typů pojistných událostí a je připraven Vám poskytnout individuální pomoc a podporu. Bez ohledu na to, jaké životní výzvě čelíte, jsme tu pro vás, abychom Vám pomohli překonat všechny překážky a dosáhnout spravedlivého odškodnění.


Pro konzultaci nebo sjednání služby EUCS, nás kontaktujte.


0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires

Noté 0 étoile sur 5.
Pas encore de note

Ajouter une note
bottom of page